klachten

Je kunt bij ons heel gemakkelijk via deze site een artikelklacht melden. Je weet dan snel waar je aan toe bent.

Hier kun je jouw artikelklacht melden

We vragen je daar een aantal gegevens in te vullen, waaronder het ordernummer. Je vindt jouw ordernummer op je factuur, pakbon of in je account. Aan de hand van de door jou ingevulde gegevens ontvang je op werkdagen vaak nog dezelfde dag via e-mail bericht over hoe de verdere afhandeling van je klacht verloopt.

Ook als er iets kapot is gegaan binnen de zichttermijn van 30 dagen, meld dan je klacht zoals hierboven is vermeld en je ontvangt zo snel mogelijk via e-mail bericht over hoe de verdere afhandeling van je klacht verloopt.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.